Gyakori kérdések

Hogyan kell vásárolni?
Webáruházunkban könnyedén és gyorsan tud vásárolni akár regisztráció nélkül is.

Miért jó ha regisztrálok?
Az egyszerű regisztráció lehetővé teszi, hogy máskor is könnyedén, átláthatóbban intézhesse beszerzéseit.

Mit kell tudni a céges regisztrációról?
Céges regisztráció esetén egyedi személyre szabott árat tudunk biztosítani. Adószámmal történő regisztráció esetén az adószámot kötőjellel kell megadni.Pl.:12345678-9-10

Mi történik a rendelése feladása után?
E-mailben fogjuk értesíteni a rendelése beérkezéséről. Munkatársunk megkeresheti önt az esetleges kiszállítással kapcsolatban.

Hogyan történik a csomagok kiszállítása?
Minden árut a közvetlenül a megadott helyre szállítunk. Megrendelés során az alábbi szállítási lehetőségek közül választhat:
- a szállítást kérheti számlázási címére.
- a szállítást kérheti a számlázási címétől eltérő címre. A szállításra az Ön megrendelésének visszaigazolásától számított 2-3 munkanapon belül kerül sor.
Termékeinket saját gépkocsival túrajárat szerűen szállítjuk minimális rendelési határ és szállítási költség nélkül Bács -Kiskun megye egész területén. A személyes átvételt is biztosítani tudjuk.
Csomagfeladás esetén feladás napján e-mail-ben kapja meg a számlát pdf formátumban az eredeti példány lebélyegezve, aláírva a csomagban található majd. Kérem a csomag átvételekor ellenőrizze, hogy a dobozon külsérelmi nyom nem látható! Ebben az esetben vegyenek fel jegyzőkönyvet a futárral! Átvételtől számított 48 órán belül vegye fel velünk a kapcsolatot. Sérült, törött terméket kicseréljük. Amennyiben a futár nem tudja kézbesíteni a csomagodat, valamivel később újból megkísérli annak kézbesítését. Ha ez is meghiúsul, a csomagot rövid ideig raktárban tárolják, majd visszakerül készletünkbe.

Mit kell tudni a szállítási díjakról?
Az árak nem csomagok mennyiségére, hanem súlyra vonatkoznak.

Hogyan tudok fizetni?
Saját gépkocsinkkal történő kiszállítás esetén: Készpénz
Csomag küldés esetén: - Utánvétel (kézbesítés utáni fizetés a futárszolgálatnak)
-Fizetés előre átutalással

Mit jelent a csomagolási egység?
Termékenként eltérő csomagolási egységek vannak. Bizonyos termékeket nem lehet egyesével megvásárolni. Rendelés esetén figyelembe kell venni, hogy az árak darabárak, és azt, hogy mennyi a minimális rendelési egység arra a bizonyos termékre.

Hogyan tudja visszaküldeni a terméket?
Rendelésedtől 30 napon belül indoklás nélkül elállhat. Az elállási időszak a rendelésben szereplő utolsó áru(k) kézhezvételétől kezdődik.
A visszaküldeni kívánt terméke(ke)t abban a dobozban tudja visszaküldeni, amelyben a rendelése megérkezett. Visszaküldési űrlapot kell kitölteni és a visszaküldeni kívánt termékhez csatolni.
A visszaküldés költségét a vásárló fizeti.
Amint a visszaküldött áru megérkezik, erről értesítőt küldünk e-mailben, és megerősítjük a csomag beérkezését.
Ha bármely tételt visszaküld, ennek ellenértékét átutalással visszafizetjük önnek.

Hová küldje vissza a terméket?
Angeli Patrick
Csókástan Kft.
6344 Hajós, Kossuth u.49

› Kapcsolattartó: Angeli Patrick

› catering@csokas.hu

› +36-70/322-8040

(c) 1995-2018 - All rights reserved. Catering.Csokas.hu

Készítette: Weboldal-Center